Інвестиційний проект «Розвиток альтернативних видів діяльності агротуризму за рахунок використання залишків виноградно-винної галузі» Готельний комплекс «Tavria Spa Resort»

0
82

Дім марочних коньяків «Таврія» — сьогодні це:

  • 130 років історії та виноградарсько-виноробних традицій, одне з найбільших та найстаріших підприємств Східної Європи;
  • один із лідерів виробництва коньяків, якому довіряють;
  • лідер експорту вин та бренді, географія якого охоплює більш ніж 20 країнах світу;
  • команда професіоналів, для яких виноробство – це філософія, культура та цінне надбання українського народу.

Проект передбачає: реконструкцію існуючої будівлі – колишнього санаторію Таврія — у сучасний готель на 59 номерів від класу економ до люкс, облаштування паркової ландшафтної зони, будівництво конференц-зали, ресторану, фітнес зони, пляжу, СПА-центру.

Пріоритет — створення комфортних умов перебування кожного гостя з чудовим післясмаком: оригінальний дизайн будівлі забезпечує максимальну кількість апартаментів з панорамним видом на річку Дніпро.

S земельної ділянки – 0,78 га

S забудови – 3978 кв.м, в т.ч. – 697 кв.м. нового будівництва.

Унікальність ідеї – оздоровлення продуктами виноробства(ено/апмилотерапия). Ми пропонуємо послуги на основі виключно єнотерапевничних та створених на базі винограду/вина продуктів.

 

Хто клієнт:

  1. агро-туристи, відвідувачі турів вихідного дня, відпочиваючі,
  2. преміум-клієнти – клієнти, орієнтовані на відвідування широкого спектру послуг комплексу,
  3. бізнес-клієнти — професіонали, винороби, учасники семінарів, конференцій.

Що генерує прибуток:

  1. Екскурсійні тури на завод, турпакеты (сезонно)
  2. Послуги СПА-готелю, ресторана, конференц-зали (протягом року)
  3. Фитнес зона/конференц-зала/ресторан (протягом року)
  4. Вторинні продукти ЕНО процедур-косметика (протягом року)
  5. Сувеніри (протягом року)

Паралельно з виробництвом ДМКТ у 2018 році запустив проект із будівництва туристичного об’єкту на базі заводу. Він передбачає будівництво: музею, АРТгалереї, ЕНОтеки, колекційного  підвалу,  фірмового винного бутіку, розробку нових туристичних маршрутів із екскурсіями та дегустаціями. Очікуваний результат – 30 тис. туристів на рік.

Мовою цифр

Загальний обсяг інвестицій – 1,8 млн .

Термін запуску проекту – 2 роки

Окупність проекту – 8 років

Умови партнерства:

ДМК «Таврія» — нерухоме майно + організація циклу операційної діяльності (досвід роботи у даній сфері 15 років),

До моменту повернення інвестицій дольова участь 30:70 (ДМКТ х Партнер відповідно), надалі – 50:50.

Tavraia Spa Resort