Візію туризму Херсонщини у форматі онлайн обговорили представники влади, громадськості та бізнесу

0
223

За ініціативи Управління туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації відбулася онлайн-конференція на тему «Визначення візії туризму Херсонщини. Інструменти досягнення». До обговорення актуальних питань туристичної галузі під головуванням заступника голови обласної державної адміністрації Андрія Богдановича долучилися представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об’єднаних територіальних громад, бізнесу та громадськості. Модератором заходу виступив начальник управління туризму та курортів облдержадміністрації Микола Шаповал.

Своїм бачення стосовно запропонованого для обговорення питання ділилися запрошені спікери — президент ГС «Національна туристична організація України» Іван Ліптуга, президент Асоціації «Регіональна туристична організація «Туризм Херсона» Павло Білецький, президент ГС «Таврійський туристичний альянс» Юрій Палічев, директор ГО «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад» Павло Ярмій, голова Херсонського відділення ГС «Всеукраїнська асоціація гідів» Галина Аблова, голова Голопристанської районної Спілки сприяння сільського зеленого туризму Олександр Долинко, директор КП «Агенція регіонального розвитку» Новокаховської міської ради В’ячеслав Костенюк, керівник ТОВ «Тур Плаза» Володимир Рачинський та власниця садиби сільського зеленого туризму «Азов Аґрус» Оксана Чорнобривцева.

У рамках онлайн-конференції обговорювали фокус-питання щодо визначення пріоритетних ресурсів Херсонщини для позиціонування області на туристичній арені та створення стійких асоціацій у свідомості потенційних відвідувачів. Так, пропонувалося дійти до спільного знаменника стосовно того, чому саме туристи мають їхати на Херсонщину, чим Херсонщина могла б стати для туриста, що об’єднує туристичну Херсонщину, та що відрізняє її від інших областей. Відповідь – унікальна природа. Два біосферні заповідники, п’ять національно-прирдних парків, ландшафтні заказники, вихід до двох теплих морів безумовно виділяють Херсонщину серед інших гравців туристичного ринку. Учасник заходи дійшли згоди в тому, саме через природу можна продавати найрізноманітніші локальні туристичні продукти, зробивши акцент в тому числі на гастротуризмі. На думку присутніх, запорука успішного маркетингу – концентрація на ресурсі та єдине позиціонування, з метою якого готові об’єднуватися учасники заходу.

Крім того, під час онлайн-конференції присутні намагалися сформулювати можливі шляхи виходу туристичної галузі з кризи, спричиненої вимушеною паузою через загрозою поширення коронавірусної інфекції COVID-2019. Голова ГС «Національна туристична організація України» Іван Ліптуга підкреслив, що цьому контексті існує нагальна необхідність створення системи туристичних дестинацій та посилення локальних туристичних продуктів, покращення якості надання туристичних послуг, налагодження взаємодії з їх потенційними реалізаторами.

Усі пропозиції, надані в рамках конференції буде узагальнено, опрацьовано та використано у подальшій діяльності. Представники громадськості та бізнесу висловили бажання проводити подібні зустрічі у постійному режимі для спільного ефективного вирішення актуальних питань розвитку туризму на Херсонщині.