У приміщенні Херсонської обласної державної адміністрації відкрилася туристична виставка «TripMustGoOn»

0
103

Сьогодні у приміщенні Херсонської обласної державної адміністрації відкрилася туристична фотовиставка «TripMustGoOn». Світлини, створені херсонськими фотомитцями в рамках реалізації туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn», розмістили на другому поверсі будівлі. Проєкт, спрямований на популяризацію Херсонщини як туристичного напряму, втілювався у життя громадським об’єднанням «Центр живої історії Олешшя» у складі Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у  партнерстві з управлінням туризму та курортів ХОДА.

Під приціл фотокамер потрапили Станіславський ландшафтний заказник, Національні природні парки «Олешківські піски» та «Джарилгацький», Біосферний заповідник «Асканія-Нова», Станіслав-Аджигольський, Хаблівський, Тендрівський маяки, відомі історичні будівлі й інші цікаві локації.

Переглянути яскраві світлини мають змогу відвідувачі обласної державної адміністрації. Вставка триватиме до кінця 2020 року. Тож, якщо ви завітаєте до ОДА у справах, не втрачайте можливість насолодитися творчим баченням неймовірної Херсонщини через призму фотокамер. Звертаємо увагу, що в обласній державній адміністрації дотримуються суворих карантинних обмежень. Вхід до приміщення можливий тільки у захисній масці.

Нагадаємо, що 19 листопада 2020 року о 10:00 у форматі «ZOOM» за посиланням https://cutt.ly/Jg0qPrI  відбудеться онлайн прес-конференція, присвячена підбиттю підсумків туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn».

Раніше у рамках проєкту було розроблено та представлено користувачам туристичний портал TripMustGoOn.com. З метою формування яскравого якісного контенту була організована справжня експедиція локаціями Херсонської області. Портал акумулював понад півтисячі нових фотографій, інформацію про більш ніж 60 туристичних об`єктів трьома мовами та 8 ефектних туристичних відеороликів, що розповідають про туристичні цікавинки Таврії. Відео розроблялися з акцентом на відсутність будь-якого брендування для того, щоб їх могли використовувати всі, зацікавлені в розвитку туризму Херсонщини.