У Херсоні презентували перші здобутки унікального туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn»

0
151

У обласному центрі відбулася прес-конференція, присвячена реалізації туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn», спрямованого на популяризацію Херсонщини як туристичного напряму. З весни 2020 року проєкт втілюється в життя громадським об’єднанням «Центр живої історії Олешшя» у складі Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) й у  партнерстві з управлінням туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації.  Під час прес-конференції автори проєкту поділилися першими здобутками «TripMustGoOn» та презентували декілька цікавих туристичних новинок.

Сьогодні відбулося нагороджено переможців конкурсу «Краща ідея сувенірів», який проходив у липні 2020 року в номінаціях: «Краща ідея друкованих або паперових виробів», «Краща ідея магніту чи брелока», «Краща ідея одягу чи аксесуара», «Краща ідея сувеніра посуду та декору з кераміки, скла, пластику, дерева тощо». Усього на розгляд надійшло 226 заявок від 30 учасників. Переможцями стали Пахомова Дар’я з плакатом «Маяки Херсонщини», переможець Селецька Антоніна з магнітом «Кавун»,  Дунаєва Олена з футболкою та сумкою «З любов’ю та про любов», Зайкіна Юлія з сувенірною тарілкою «Херсон». Ідея-переможець кожної номінації отримує фінансування промоційного тиражу. Сувеніри, які буде виготовлено в межах проєкту, будуть розповсюджені для популяризації туризму в Херсонській області.

У рамках проєкту розроблено та представлено користувачам туристичний портал TripMustGoOn.com. З метою формування яскравого якісного контенту була організована справжня туристична експедиція локаціями Херсонської області. Портал акумулював понад півтисячі нових фотографій, інформацію про більш ніж 60 туристичних об`єктів трьома мовами та 8 ефектних туристичних відеороликів, що розповідають про туристичні цікавинки Таврії. Наразі відеоролики переглянули понад 3500 тисячі користувачів. Як свідчить статистика переглядів, понад 30% з них додивляються відеоролик до кінця, а це безумовно гарний показник. Відео розроблялися з акцентом на відсутність будь-якого брендування для того, щоб їх могли використовувати всі, зацікавлені в розвитку туризму Херсонщини. Крім того, автори проєкту мріють організувати фотовиставку на 800 фоторобіт.

Також у партнерстві з місцевими фермерами на херсонських кавунах розмістили 201 000 наліпок із QR-кодами, що містять посилання на інформацію про цікаві туристичні локації Херсонщини. 30 тисяч з них відправилися з баржею до Києва й опинилися на прилавках мережі «Сільпо». У наступному сезоні «Сільпо» готове розмістити наліпки на всі кавуни, які проходять через мережу, а це близько 200 тисяч тонн. Зазначимо, що протягом першого тижня продажів було зараховано близько 1,5 тисячі переходів на сайт tripmustgoon.com, а на цей час зараховано 5,5 тисячі переходів. Кожного дня фіксується близько 180-200 нових користувачів, які скористалися QR-кодом.

Автори проєкту «TripMustGoOn» мріють про те, щоб усі представники туристичної галузі долучилися до наповнення інформаційного порталу, розміщали інформацію про свої цікаві туристичні об’єкти та розвивали Херсонщину туристичну спільними зусиллями! А попереду ще багато роботи!