Реклама та інтернет-просування туристичного продукту

0
598

26 вересня 2014 року, в рамках проведення Таврійського інвестиційного туристичного форуму в м. Нова Каховка, відбулось засіданняробочої групи «Реклама та інтернет-просування туристичного продукту».

    Участь у засіданні взяли представники туристичних Інтернет-порталів, громадських організацій, туристичних підприємств, спеціалісти в сфері реклами.

   Про способи Інтернет-просування та реклами туристичного продукту виступила модератор засідання робочої групи – Назарчук Тетяна, ведучий спеціаліст по работі з партнерами-www.TURNE.com.ua — №1 туристичний портал України.

    В своїй доповіді, вона підкреслила, що основним інструментом для просування Херсонщини туристичної — є всесвітня мережа Інтернет, Інтернет-маркетинг, Інтернет-реклама.

    Для отримання ефективних результатів і активного просування Таврійського краю як привабливого туристичного бренду/регіону насамперед необхідно:

  • Об’єднати зусилля всіх підприємців (власників готелів, хостелів, ресторанів/кафе, атракціонних/тематичних парків, яхт клубів, закладів відпочинку, пансіонатів, турагентств, туроператорів, компаній, які займаються перевезеннями/трансфером, екскурсоводів, тощо) з державними структурами;
  • Організувати зустріч підприємців і державної влади;
  • Сформувати єдину рекламну стратегію;
  • Стратегія і позиціювання Херсонщини під єдиним брендом «Таврійський туристичний край», «Таврія»;
  • Реєстрація на тематичних сайтах, у соціальних мережах, створення власного сайту;
  • Унікальний розширений контент;
  • Створити свій майданчик на https://www.youtube.com, знімати цікаве відео в режимі живого часу і транслювати там. Ведення блогів (де автор писатиме серію новин, статей про той чи інший об’єкт чи подію).

Топ-10 сайтів для реєстрації (за рекомендацією Тетяни Назарчук):

  • Туристичний інформаційний портал Турне http://www.turne.com.ua/  (сайт буде корисний для готельного бізнесу, тур агентств, тур операторів, та й в цілому всім суб’єктам туристичної діяльності. На порталі можна розмістити тури; зареєструвати готелі з детальним описом, фотогалереєю; розмістити статті, іміджеву рекламу; скористатися послугами розсильної служби, тощо).

Переваги сайту:
— займає лідируючі позиції в рейтингу
— чітка цільова аудиторія (основні користувачі — жителі України)
— швидкий і ефективний результат
— не вимагає трудовитрат
— доступна вартість

  • Відпустка — http://www.otpusk.com  (в основному сайт призначений для тур агентств, тур операторів та розміщення цікавої іміджевої рекламою)
  • Топ-Хотелс — http://www.tophotels.ru/  (сайт цікавий для готелів, імідж). Основна цільова аудиторія — жителі Росії (але наші українські туристи дуже активно на сайті читають відгуки по готелям).
  • Booking http://www.booking.com  (аналогічний функціям ТОП-Хотелс)
  • Дорога ЮЕЙ http://www.doroga.ua/  (сайт більше спеціалізується на внутрішньому туризмі, відпочинку в Україні. Тут можна розмістити тури, статті, імідж )
  • Стежка http://www.stejka.com  (за функціями схожий з Дорога ЮЕЙ)
  • Відпустка ЮЕЙ http://otpusk.ua/
  • Тур світ http://turmir.com/
  • Турист ЮЕЙ http://turistua.com/ru/
  • Тур ЮЕЙ http://www.tourua.com/

         Золотухіна Оксана — завідуюча Інтернет центром обласної універсальної наукової бібліотеки ім. О.Гончара презентувала учасникам Інтернет-проект бібліотеки «Херсонщина: туристичний навігатор». Проект допоможе відпочивальникам та туристам швидко знайти інформацію про цікаві історичні та археологічні об’єкти, обрати пансіонат чи міні-готель, або одразу прокласти туристичний маршрут у режимі онлайн.

         Учасникам був презентований новостворений хостел «Атлант», що розташований у м. Херсоні. «Атлант» официально сертифицированныйй хостел Всеукраинской Хостел Ассоциации.

         Під час обговорення перспектив просування туристичного продукту за допомогою реклами в інтернеті учасниками робочої групи запропоновані рішення для подальшої співпраці у розвитку туризму, які сприятимуть модернізації туристичного продукту в найближчому майбутньому.