Розвиток сільського туризму є перевіреним світовою практикою способом підвищення доходів сільського населення. Наразі в Україні відсутня системна загальнодержавна політика в цій сфері. Для подолання проблем, які гальмують розвиток сільського туризму на базі особистих селянських та фермерських господарств, необхідне широке використання європейського досвіду.

19 жовтня, розпочала свою роботу Друга міжнародна конференція з сільського туризму, що проходитиме на протязі двох днів в столиці автономної республіки Аджарії – м. Батумі.

Головна тема конференції —  «Сільський туризм як бізнес».

У конференції від України Херсонщину представила делегація у складі заступника голови Херсонської облдержадміністрації Андрія Балоня, який опікується питанням розвитку туризму в нашому регіоні, та співробітників Департаменту культури, туризму та курортів ОДА Катерини Дерев’янко і Миколи Шаповала.

У складі гостей заходу є як іноземні, так і грузинські експерти, власники гостьових будинків, туристичні агенти, представники різних сфер сільського та екологічного туризму, урядові та неурядові організації та установи.

В рамках конференції протягом двох днів пройшли презентації і семінари запрошених грузинських і зарубіжних експертів, екскурсійні та ознайомчі поїздки були проведені по туристичних маршрутах Аджарії.

Зокрема, під час конференції Андрій Балонь у своєму виступі розкрив тему: «Розвиток сільського туризму в українському Причорномор’ї: проблеми і перспективи».

Крім того, на конференції розглядалися теми:

-Село і життя в селі як туристичний продукт, бізнес і джерело доходу;

-Інновації і сільські туристичні продукти: впровадження інноваційних послуг при збереженні автентичності села;

-Перспективи і проблеми розвитку сільського туризму в Аджарії / туристична інфраструктура в селі;

-Загальні стандарти сільського туризму (стандарти обслуговування, типи гостьових будинків і т. д.) / Грузинська гостинність як бізнес;

-Урядові програми розвитку сільського туризму в Грузії та інших країнах;

-Конкуренція в сільському туризмі, позитивний і негативний вплив конкуренції;

-Залучення туристів в село і реклама.