На Херсонщині стартував медіа-проєкт, спрямований на популяризацію Арабатської Стрілки та Генічеська

0
156

Редакція одного з інформаційних лідерів туристичного сегменту UA-нету, НІАП «Кирилівка.Укр», за підтримки Щасливцевської сільської ради запустила новий онлайн медіа-проєкт Arabatka.UA, націлений на консолідацію максимуму об’єктивної інформації про рекреаційні можливості та пам’ятки курортної зони Генічеська та Арабатської Стрілки.

У рамках проєкту написано 60 авторських статей, підготовлено понад 60 оглядів готелів, 12 сферичних аеропанорам у якості 240 мегапікселів і понад 10 тисяч фотографій, включаючи знімки багатьох визначних місць та низки найбільш популярних готелів.

Для медійної підтримки курорту в рамках проєкту встановлено і підтримується 27 веб-камер, розташованих в Генічеську, Приозерному, селах Генічеська Гірка, Щасливцеве, Стрілкове й на острові Бірючий. Таким чином, даний регіон вийшов на друге місце після Кирилівки за кількістю якісних онлайн-трансляцій серед українських рекреацій.

«Для нас цей проєкт — це відмінна можливість використання напрацювань і досвіду медійної розкрутки сусідньої рекреації. Адже ні для кого не секрет, що Кирилівка сьогодні є явним лідером серед курортів Азовського моря як у плані медійної популярності, так і за кількістю позитивних згадувань в медіа-просторі. І це незважаючи на те, що туристичний потенціал нашого регіону істотно вище. Сьогодні бренд Кирилівки в мережі інтернет практично повністю представлений проєктом Кирилівка.Укр, тому ми розцінюємо старт нового ресурсу по Арабатській Стрілці від тієї ж редакції як хорошу можливість для динамічного розвитку туризму і готельного сервісу в нашому регіоні», — прокоментував стартап голова Щасливцевської сільської ради Віктор Плохушко.

На сьогоднішній день запущена тільки перша черга сервісу. В рамках другої черги планується підключення системи агрегації відгуків, система фільтрів, розширення мовної підтримки, установка трансляцій на гарячих джерелах, збільшення кількості 3D-панорам, заміна всіх фотографій житла на авторські, а також розширення готельної бази та підготовка нових аналітичних матеріалів.

«Для нас Арабатка.UA стала ще одним кроком на шляху медійної підтримки українських морських курортів і якісного готельного сервісу. І, варто відзначити, що з точки зору технічної реалізації та usability даний проєкт поки що істотно випереджає наш ресурс Кирилівка.Укр, який вже давно вийшов за межі Кирилівки. По суті, він ввібрав очікувані від нас інновації на сусідньому ринку. Тобто, на Арабатці вони будуть впроваджені в першу чергу і лише потім імпортовані в проєкт-донор», — пояснив засновник і головний редактор Arabatka.UA Євген Смєльчаков.

Відзначимо також, що даний ресурс, на відміну від більшості значущих тематичних туристичних стартапів в нашій країні, запущений за власні кошти українських підприємців без залучення сторонніх інвестицій і участі міжнародних фондів.