На Херсонщині підбили підсумки унікального туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn»

0
73

Сьогодні, 19 листопада, відбулася онлайн пресконференція, присвячена  підбиттю підсумків туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn». Проєкт реалізовувався громадською організацією  «Центр живої історії «Олешшя» у складі Регіональної Туристичної Організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та у співпраці з управлінням туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації.

Починаючи з травня 2020 року команда «TripMustGoOn» працювала над створенням унікального контенту про туристичні можливості та локації Херсонської області. Під час пресконференції автори поділилися здобутками проєкту, спрямованого на популяризацію Херсонщини як туристичного напряму.

Так, у рамках реалізації проєкту було розроблено та запущено туристичний інтернет-портал TripMustGoOn.com, який акумулював  понад 5000 нових фото, 8 сучасних промоційних відеороликів та цікаву інформацію про більш ніж 60 туристичних локацій Херсонщини трьома мовами. На цей час портал відвідали понад 110 тисяч користувачів. Роботу над наповненням інтернет-ресурсу буде продовжено.

Крім того, командою «TripMustGoOn» створено чат-боти для Telegram та Facebook Messenger, які є надійними путівниками для гостей Херсонщини та тих, хто тільки збирається познайомитись з Півднем України. Онлайн-помічник дає відповіді на актуальні питання: «Як дістатися до…?», «Що подивитися у …»”, та «Чим зайнятися на Херсонщині?» На сьогодні чат-боти використали вже понад 1700 унікальних користувачів.

Створено 5 буклетів-путівників для подорожей Херсонщиною на теми: «Херсон та околиці. Топ-5 місць з характером», «10 місць для селфі в Херсоні та околицях», «Чим зайняти на Херсонщині. Обери кращі ідеї», «Топ-7 туристичних маршрутів Півдня України», «Ідеї для відпустки на Херсонщині впродовж року». Вже сьогодні буклетна продукція поширена серед готелів, туристичних агенцій, інформаційних центрів та інших туристичних закладів. Заплановано, що буклети-путівники також будуть поширюватися під час туристичних виставкових заходів.

Яскравий фотоконтент, створений у рамках реалізації проєкту «TripMustGoOn» було презентовано під час фотовиставки на території торговельно-розважального центру «Фабрика». До експозиції увійшли 77 світлин, зроблених учасниками експедиції туристичними локаціями Херсонщини. Виставка тривала з 25 вересня по 30 жовтня.  За цей період про світлини побачили приблизно 88 тисяч відвідувачів торгово-розважального центру.

Нагадаємо, цього тижня виставка «TripMustGoOn» відкрилася у приміщенні Херсонської обласної державної адміністрації.

Також команда «TripMustGoOn» зробила акцент на створенні унікальної сувенірної продукції. З 01 по 31 липня 2020 року відбувся конкурс “Краща ідея сувенірів”, для участі у якому було надіслано 226 заявок від 30 учасників. Журі було визначено переможців у чотирьох номінаціях: «Краща ідея магніту чи брелока» (Селецька Антоніна з магнітом «Кавун»), «Краща ідея для подарункових або паперових виробів» (Пахомова Дар’я з плакатом «Маяки Херсонщини»), «Краща ідея сувеніра посуду та декору з кераміки, скла, пластику, дерева тощо» (Зайкіна Юлія з сувенірною тарілкою «Херсон»), «Краща ідея одягу чи аксесуара» (Дунаєва Олена з футболкою та сумкою «З любов’ю та про любов»). Сьогодні сувеніри вже розповсюджуються по всій Україні серед лідерів думок у туристичній галузі.

Ще один цікавий захід був реалізований командою «TripMustGoOn» у партнерстві з фермерами Херсонщини. Так, на кавунах, зібраних та херсонських баштанах, розмістили 201000 наліпок із QR-кодами, які містили  інформацію про цікаві локації регіону. Перша партія із 30000 штук прибула до Києва на баржі перед Днем Незалежності України і була розміщена у 27 супермаркетах “Сільпо” Києва, Боярки, Софіївської Борщагівки та Броварів. Ініціатива мала великий резонанс серед користувачів Інтернет-мережі.

Користуйтеся корисними сервісами, приєднуйтеся до наповнення туристичного порталу TripMustGoOn.com та  пам’ятайте, що Херсонщина неймовірна!