Креативний концепт туристичної айдентики Херсонщини презентували широкому загалу

0
358

Сьогодні в українському національному інформаційному агентстві «Укрінформ» відбулася презентація туристичної айдентики Херсонської області. Креативне агентство «Мічурін» втілило в життя абсолютно нове бачення туристичного регіону, зробивши акцент на відмежуванні від сталих асоціацій, закріплених у свідомості українців. Участь у презентації взяли заступник голови обласної державної адміністрації Андрій Богданович, радниця очільника області Марина Волошина, начальник управління туризму та курортів облдержадміністрації Микола Шаповал та представники компанії-розробника.

На початку презентації Андрій Богданович підкреслив, що Херсонщина для багатьох асоціюється з кавунами, помідорами й не дуже доброю кримінальною обстановкою. Тим часом ми маємо великий туристичний потенціал – це два моря, «Асканія Нова», острів Джарилгач, Олешківська пустеля та багато інших неймовірних місць. Ал закріплені негативні асоціації дійсно шкодять іміджу туристичної області. Тож обласна влада звернулася до спеціалістів для створення туристичної айдентики, що могла б змінити свідомість українців й привабити потенційних відвідувачів.

«Сьогодні усі змагаються за туриста, за інвестиції та проведення масових заходів, тож постала необхідність привернути увагу до Херсонщини, зробити її цікавою для молодого покоління», — додала Марина Волошенко.

Представники агентства підкреслюють, що вивчаючи територію, віднайшли два бар’єри, з якими стикається потенційний турист. Перше – це велика напруга під час підготовки до подорожі, що у буквальному сенсі вбиває радість від відпочинку. Друге – рутина «номер-море», що настигає відпочивальника, що відірвався від рутини повсякденної. Тож автори айдентики позиціонують Херсонщину як місце для спонтанного і не рутинного відпочинку, а основний ворог, яким борються автори концепції – пляжний лежак. Він начебто обіцяє світ релаксу, а створює нову проблему. Херсонщина має можливість стати антиподом всіх пострадянських міст, які асоціюються з відпочинком на морі. На цьому наголосили директор агентства «Michurin» Дмитро Логгінов та креативний директор агентства «Michurin» Дмитро Болсуновський.

«Ми вирішили продавати рух, обіцяти нові емоції, адже саме на Херсонщині десятки цікавих місць. Їдь на Херсонщину, щоб не зупинятися», — поділилися розробники проекту. Команда сформулювала концепцію нерутинної подорожі, викликаючи асоціації з роадмуві, яку кожен із нас мріяв здійснити хоч разу житті. Це підлітковий тріп, якого у тебе не було!

Для передачі унікальної емоції руху розробники наважилися на сміливий експеримент – забрендувати вітер. Можливо, це перший фізичний брендинг у світі! Візуалізувати ефект руху вдалося завдяки множенню форм у поєднані з яскравими кольорами.

Начальник управління туризму та курортів Микола Шаповал запросив всіх відвідати Херсонщину, адже це не тільки різноманіття цікавих туристичних атракцій, а й верениця цікавих культурних подій.