Креативна команда ХОДА формує план дій задля позитивного брендінгу Херсонщини

0
518

27 липня в Херсонській обласній державній адміністрації відбулось обговорення щодо напрацювання плану дій, визначення цілей і завдань для промоції Херсонської області.

На зустрічі під керівництвом голови облдержадміністрації Юрія Гусєва були присутні керівники структурних підрозділів ОДА, Херсонської міської ради, громадських організацій та бізнесу.


«Херсонщина – унікальний регіон, який повинен повністю розкрити свій потенціал як для українських, так і для іноземних туристів та інвесторів. Тому потрібно сформувати дієвий план того, як ми хочемо представити Херсонщину», — наголосив Юрій Гусєв.

Починаючи з 2011 року, офіційним знаком Херсонської області є «Скіфське сонце», розроблене брендінговим агентством «Grades».

«Брендинг позитивно впливає як на туристичну сферу, так і на виробничу – це дає прямий економічний ефект», – зазначив керівник агентства «Grades» Олексій Мірошников.

Нова Каховка також представила свій новий бренд.

Джерело: