25.09.2017 08:54:46

Андрій Гордєєв підбив підсумки курортно-туристичного сезону-2017Напередодні Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні, який відзначають щороку 27 вересня, голова Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Гордєєв разом зі своїми заступниками та журналістами підсумував проведення курортно-туристичного сезону 2017 року.

Прес-конференція розпочалася у незвичайний спосіб. А саме зібравшись на базі відпочинку «Петровець», прокатилися на туристичних байдарках по мальовничим єрикам Дніпра. Провели інструктаж і надали байдарки у користування клуб корисного відпочинку «Green Terra». Після цього представники ЗМІ мали змогу поставити запитання, які їх цікавлять.

«Наш захід пов’язаний із тим, що ми закриваємо курортний сезон, і плавно переходимо до осіннього туризму, демонструючи нашу область з інших сторін. Зараз настав час риболовлі, а вже з 1 жовтня почнеться сезон полювання», – розповів очільник області.

Андрій Гордєєв зазначив, що курортний сезон є найбільш масовим, і за даними моніторингу з 1 травня Херсонщину відвідало більше 3,5 мільйонів туристів. Кількість іноземних відпочиваючих збільшилася з 12 тисяч до 20 тисяч людей. Топ-5 країн-відвідувачів Херсонщини у 2017 році: Туреччина, Ізраїль, Німеччина, США, Італія.

Також голова Херсонської обласної державної адміністрації розповів про цьогорічні досягнення: «В цілому сума надходження туристичного збору – близько 1,5 мільйона  гривень. До того ж ми легалізували додатково 325 місць готельного типу .Окрім того, регулярним авіарейсом Херсон-Київ, який був відкритий 14 квітня, на сьогодні уже скористалися 12 тисяч пасажирів. Всього з моменту відкриття здійснено 150 рейсів Херсон-Київ».

Варто зазначити, що в сезоні – 2017 Херсонська область представила нові туристичні продукти, а саме:

  • кайтинг;
  • яхтинг;
  • байдарки;
  • пустеля;
  • гори;
  • водоспади;
  • прогулянки на квадро циклах;
  • рибалка;
  • полювання;
  • театр під відкритим небом.

Великих обертів на Херсонщині набрав подієвий туризм, серед найяскравіших подій сезону:

  • відкриття туристичного сезону на території Кам’янської Січі;
  • 24-й чемпіонат авторалі «Чумацький шлях»;
  • 19-й Міжнародний театральний фестиваль «Мельпомена Таврії»;
  • Фестиваль вуличної їжі і емоцій «ХерсON-FEST»;
  • Всеукраїнський фестиваль «Чорноморські ігри»;
  • фестивалі: «Купальські зорі», «Івана Купала», «Олешшя-GreenDay», «AzovHealthFest», «Кавун солодке диво», «Кварта-Фест» та багато інших подій, які привернули десятки тисяч гостей не тільки з області але і з різних куточків України (близько 200 тис. туристів).

Загалом, для брендування нашої області було створено близько 45 іміджевих роликів про курортно-рекреаційний потенціал Херсонщини, які транслювали на таких центральних каналах України як: «1+1», ТРК «Україна», «ICTV», «СТБ», «Інтер», «Новий Канал».

Насамкінець, керівник області запевнив, що наразі  розробляється проект «Херсонське Батумі», що у перспективі дозволить покращити якість відпочинку за рахунок залучення нових інвестицій.